Коли юніт(ссилка) гине в Доті, всі союзні герої поблизу вбивці отримують досвід (експу) в залежності від рівня (левела) вбитого юніта. Досвід рівно ділиться між героями союзниками юніта-вбивці, вбивця - герой отримує такий самий досвід як герой-союзник, котрий знаходився поблизу.
Деякі важливі факти про досвід в доті:
*Радіус розповсюдження досвіду дорівнює 1000, всі союзні герої в цьому радіусі отримують досвід від вбивства. *Вбивство союзного юніта не дає тобі досвіду. *Герої продовжують отримувати порцію досвіду, навіть коли вони 25 левела. *Навіть вбивство споруди(ссилка) дає досвід.
Денай (вбивство союзного юніта)
Коли юніт Сентінелу/Скуржу (сслка) вбитий союзним гравцем, це рахується як денай і нормальна кількість досвіду за це не дається противнику.
Кількість досвіду, який отримує противник визначається так: Кожний мілі-юніт (ссилка) отримує 36/н досвіду, кожний рейндж герой - 18/н досвіду; де н - кількість героїв-противників у радіусі 1000.
Наприклад: Герой Сентінелу денає "бруска", а в радіусі 1000 від нього знаходиться 2 мілі героя Скуржу і один рейндж.
*Кожний мілі герой отримує 12 (36/3) досвіду. *Рейндж герой отримує 6 (18/3) досвіду.
Створені юніти, Easy мод та додатковий досвід.
Є 3 фактори, котрі можуть дати відмінну від стандарту кількість досвіду:
Визвані юніти: Юніти, визначені Варкрафтом визваними дають тільки 50% від нормального досвіду. Більшість юнітів визваних вмінням є визваними.
Юнітстати (ссилка на гайд), в якому вказується котрий юніт визваний, а який - ні.
Easy мод
Коли Easy мод активований: всі юніти дають 150% досвіду, коли вбиті.
Додатковий досвід
Вбитий герой дає 12 одиниць досвіду за левел, як додатковий досвід. Цей досвід не ділиться між героями союзниками вбивці!!! Якщо активований Easy мод, цей додатковий досвід подвоюється.
Таблиця досвіду героя
Ця таблиця відображає досвід, що потрібний героя для досягення якогось левелу, а також досвід отриманий від вбивства героїв та юнітів. Нижче наведене пояснення кожного стовпчика.
Левел: Показує який лвл
Потріний досвід: мінімум досвіду, який потрібний для цього левелу.
Досвід/Вбитого героя: кількість досвіду, що дається за вбивство героя даного левелу, яке ДІЛИТЬСЯ між всіма героям-союзникам вбивці в радіусі 1000. Це значення НЕ містить 12 додаткового досвіду за левел, що НЕ ділиться. Це значення буде 150%, якщо вибраний Easy Mode.
Досвід/Вбитого юніта: це базове значення досвіду, що дається за вбивство юніта даного левелу, яке ДІЛИТЬСЯ між всіма героям-союзникам вбивці в радіусі 1000. Це значення буде 150%, якщо вибраний Easy Mode.
Левел
Потрібний досвід
Досвід/Вбитого героя
Досвід/Вбитого юніта
1
0
100
25
2
200
120
41
3
500
160
62
4
900
220
88
5
1400
300
119
6
2000
400
155
7
2700
500
196
8
3500
600
242
9
4400
700
293
10
5400
800
349
11
6500
900
410
12
7700
1000
476
13
9000
1100
547
14
10400
1200
623
15
11900
1300
704
16
13500
1400
790
17
15200
1500
881
18
17000
1600
977
19
18900
1700
1078
20
20900
1800
1184
21
23000
1900
1295
22
25200
2000
1411
23
27500
2100
1532
24
29900
2200
1658
25
32400
2300
1789
Формула досвіду (для задротів)
Ця секція може бути незрозумілою, якщо ти не знаєш як працюють функції в алгебрі.
Досвід, що дається за вбивство героя або юніта, і досвід потрібний герою до наступного левелу визначається за нижченаведеними формулами.
Досвід, необхідний для наступного левелу: Загальна сума досвіду, необхідного для досягнення левелу виражається функцією f(x):
f(x)=f(x-1)+100x
f(2)- наперед визначена як 200
Досвід, отриманий від вбивства героя
Загальний досвід, отриманий за вбивство героя левелу х виражений функцією f(x):
f(x)=f(x-1)+100
f(1) наперед визначена як 100 f(2) наперед визначена як 120 f(3) наперед визначена як 160 f(4) наперед визначена як 220 f(5) наперед визначена як 300
Досвід, отриманий від вбивства юніту
загальна к-сть досвіду, отриманого за вбивство юніту левелу х виражена формулою f(x): f(x)=f(x-1)+5x-6