DotaLife:) Субота, 21.06.2025, 10:17
Вітаю Вас Гость | RSS
Меню сайту

Форма входу

Категорії розділу
Items Stacks [0] Ability Stacks [5]

Пошук

Головна » Статті » Mechanics Guides » Ability Stacks

Досвід (експа)
Коли юніт(ссилка) гине в Доті, всі союзні герої поблизу вбивці отримують досвід (експу) в залежності від рівня (левела) вбитого юніта. Досвід рівно ділиться між героями союзниками юніта-вбивці, вбивця - герой отримує такий самий досвід як герой-союзник, котрий знаходився поблизу.

Деякі важливі факти про досвід в доті:

*Радіус розповсюдження досвіду дорівнює 1000, всі союзні герої в цьому радіусі отримують досвід від вбивства.
*Вбивство союзного юніта не дає тобі досвіду.
*Герої продовжують отримувати порцію досвіду, навіть коли вони 25 левела.
*Навіть вбивство споруди(ссилка) дає досвід.

Денай (вбивство союзного юніта)



Коли юніт Сентінелу/Скуржу (сслка) вбитий союзним гравцем, це рахується як денай і нормальна кількість досвіду за це не дається противнику.

Кількість досвіду, який отримує противник визначається так:
Кожний мілі-юніт (ссилка) отримує 36/н досвіду, кожний рейндж герой - 18/н досвіду; де н - кількість героїв-противників у радіусі 1000.

Наприклад: Герой Сентінелу денає "бруска", а в радіусі 1000 від нього знаходиться 2 мілі героя Скуржу і один рейндж.

*Кожний мілі герой отримує 12 (36/3) досвіду.
*Рейндж герой отримує 6 (18/3) досвіду.

Створені юніти, Easy мод та додатковий досвід.

Є 3 фактори, котрі можуть дати відмінну від стандарту кількість досвіду:

Визвані юніти:
Юніти, визначені Варкрафтом визваними дають тільки 50% від нормального досвіду. Більшість юнітів визваних вмінням є визваними.

Юнітстати (ссилка на гайд), в якому вказується котрий юніт визваний, а який - ні.
 
Easy мод

Коли Easy мод активований: всі юніти дають 150% досвіду, коли вбиті.

Додатковий досвід

Вбитий герой дає 12 одиниць досвіду за левел, як додатковий досвід. Цей досвід не ділиться між героями союзниками вбивці!!! Якщо активований Easy мод, цей додатковий досвід подвоюється.

Таблиця досвіду героя

Ця таблиця відображає досвід, що потрібний героя для досягення якогось левелу, а також досвід отриманий від вбивства героїв та юнітів. Нижче наведене пояснення кожного стовпчика.

Левел: Показує який лвл

Потріний досвід: мінімум досвіду, який потрібний для цього левелу.

Досвід/Вбитого героя: кількість досвіду, що дається за вбивство героя даного левелу, яке ДІЛИТЬСЯ між всіма героям-союзникам вбивці в радіусі 1000. Це значення НЕ містить 12 додаткового досвіду за левел, що НЕ ділиться. Це значення буде 150%, якщо вибраний Easy Mode.

Досвід/Вбитого юніта: це базове значення досвіду, що дається за вбивство юніта даного левелу, яке ДІЛИТЬСЯ між всіма героям-союзникам вбивці в радіусі 1000. Це значення буде 150%, якщо вибраний Easy Mode.

Левел
Потрібний досвід
Досвід/Вбитого героя
Досвід/Вбитого юніта
1 0 100 25
2 200 120 41
3 500 160 62
4 900 220 88
5 1400 300 119
6 2000 400 155
7 2700 500 196
8 3500 600 242
9 4400 700 293
10 5400 800 349
11 6500 900 410
12 7700 1000 476
13 9000 1100 547
14 10400 1200 623
15 11900 1300 704
16 13500 1400 790
17 15200 1500 881
18 17000 1600 977
19 18900 1700 1078
20 20900 1800 1184
21 23000 1900 1295
22 25200 2000 1411
23 27500 2100 1532
24 29900 2200 1658
25 32400 2300 1789


Формула досвіду (для задротів)

Ця секція може бути незрозумілою, якщо ти не знаєш як працюють функції в алгебрі.

Досвід, що дається за вбивство героя або юніта, і досвід потрібний герою до наступного левелу визначається за нижченаведеними формулами.

Досвід, необхідний для наступного левелу:
Загальна сума досвіду, необхідного для досягнення левелу виражається функцією f(x):

f(x)=f(x-1)+100x

f(2)- наперед визначена як 200

Досвід, отриманий від вбивства героя

Загальний досвід, отриманий за вбивство героя левелу х виражений функцією f(x):

f(x)=f(x-1)+100

f(1) наперед визначена як 100
f(2) наперед визначена як 120
f(3) наперед визначена як 160
f(4) наперед визначена як 220
f(5) наперед визначена як 300

Досвід, отриманий від вбивства юніту

загальна к-сть досвіду, отриманого за вбивство юніту левелу х виражена формулою f(x):
f(x)=f(x-1)+5x-6

f(1) наперед визначена як 25.
 

Категорія: Ability Stacks | Додав: AucT (02.10.2009)
Переглядів: 1277 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Друзі сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2025Конструктор сайтів - uCoz